بلاگ

اهمیت آموزش و یادگیری +CompTIA A

برای افرادی که در حیطه فناوری اطلاعات فعال هستند، حتماً نام CompTIA A+ نامی آشناست. اما چرا این مبحث در فناوری اطلاعات ارزشمند است؟ بیایید در مورد اهمیت آموزش A+ صحبت کنیم و به این سوال پاسخ دهیم که چرا گرفتن این گواهینامه برای حرفه شما در دنیای فناوری که به‌سرعت در حال تغییر است، ارزشمند است؟

یکی از بهترین آموزشگاه‌ها برای گذراندن دوره‌های آموزشی +CompTIA A، دوران آکادمی است. دانشجویان در این دوران با فرصت‌های بیشتری برای یادگیری و تمرین روبرو هستند و می‌توانند از این فرصت‌ها برای تقویت مهارت‌های خود در زمینه +A بهره ببرند.

10 دلیل برای گذراندن دوره آموزشی A+

ما در این مقاله دوران آکادمی؛ برگزار کننده دوره‌های آی‌تی، 10 دلیل برای اهمیت آموزش A+  را برای برای علاقه‌مندان شرح خواهیم داد.

آموزش A+

1- CompTIA A+ کلید جایگاه شغلی‌ شما در IT است

داشتن گواهینامه A+به این معنی است که شما اصول پیشرفته سخت‌افزار و نرم‌افزار کامپیوتر را درک می‌‌کنید. نحوه عیب‌یابی طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها، از کامپیوتر گرفته تا گوشی‌های هوشمند را یاد خواهید گرفت. CompTIA A+ بهترین نقطه شروع برای هر حرفه‌ای در IT است و شما را در مسیر موفقیت IT قرار می‌دهد.

2- CompTIA A+ بی حد و مرز است

هیچ محدودیتی برای کاری که می‌توانید با A+ انجام دهید وجود ندارد. از آنجایی که گواهینامه بر سخت‌افزار و نرم‌افزار خاص فروشنده تمرکز نمی‌کند، به شما این امکان را می‌دهد که بر پایه دانش فنی خود تمرکز کنید و با واژگان فناوری که در مسیر شغلی خود به آن نیاز دارید آشنا شوید، چیزی که شاید بارزترین اهمیت آموزش A+ باشد. در همین راستا، دیگر اهمیت آموزش A Plus این است که دارای وضعیت اعتبار ISO/ANSI است، به این معنی که گواهینامه شما مورد اعتماد کارفرمایان در سراسر جهان است.

3- A+ به شما امکان می‌دهد از هر کجا کار کنید

بسیاری از مشاغل در فناوری اطلاعات امروزه دیگر نیازی به کار در یک اداره یا مکان خاص دیگری ندارند. اهمیت آموزش A+ این است که به شما امکان می‌دهد از هر مکانی کار کنید، مهم نیست که در خانه باشید یا دفتر کارفرما.

4- دریافت حقوق و دستمزد راحت‌تر

مشاغل IT از جمله بهترین مشاغل دوران ما هستند. ضمن اینکه مشاغل زیادی در دسترس هستند و هر روز مشاغل جدیدی ایجاد می‌شوند. در حالی که یافتن شغل به عوامل زیادی بستگی دارد، اهمیت آموزش A+ اینجا خود را نشان می‌دهد که یک اعتبار قدرتمند و قابل احترام است که کارفرمایان به آن اعتماد و نیاز دارند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درمورد دوره‌ها و اساتید با مشاورین دوران آکادمی در ارتباط باشید.

5- شما را به سمت تعادل بهتر بین کار و زندگی هدایت می‌کند

ورود به فناوری اطلاعات با کامپتیا A Plus شما را مسئول تعادل کار و زندگی خود می‌کند. یک شغل استرس‌زا، از نظر فیزیکی سخت یا نارضایتی زیادی به زندگی شما می‌دهد. اهمیت آموزش و A+ و کار در شغل CompTIA A+ در اینجا بیشتر مشخص می‌شود که بسیار منعطف و قابل تغییرپذیری توسط کارمندان است.

6- CompTIA A+ توسط متخصصان صنعت IT ساخته شده است

دیگر اهمیت آموزش A+ کامپتیا این است که توسط گروهی از متخصصان صنعت فناوری اطلاعات در صنایع و حرفه‌های مختلف ساخته شده و به‌طور مداوم به‌روز می‌شود. وقتی گواهینامه CompTIA A+ را دریافت می‌کنید، می‌دانید که دانش شما با انتظاراتی که کارفرمایان واقعی برای کارکنان IT خود تعیین می‌کنند مطابقت دارد.

7- CompTIA A+ توسط بیش از 1 میلیون نفر اداره می‌شود

هنگامی که گواهینامه کامپتیا آ پلاس را کسب می‌کنید، به بیش از 1 میلیون متخصص فناوری اطلاعات دیگر می‌پیوندید که حرفه IT خود را بر اساس این گواهینامه ایجاد کرده‌اند.

8- CompTIA A+ یک دستاورد بزرگ فناوری است

اهمیت آموزش A+ بیشتر در این است که بسته به آنچه از قبل می‌دانید، بسته به میزان آشنایی شما با سخت افزار کامپیوتر و نرم افزار کامپیوتر، و بسته به اینکه چقدر راحت می‌توانید دانش جدید کسب کنید نه تنها یک اعتبار حرفه‌ای قدرتمند خواهید داشت، بلکه برگ برنده‌ای برای موفقیت و تکمیل دانش خود خواهید داشت که می‌توانید با افتخارات زیادی کسب کنید.

9- این دانش نشان می‌دهد که شما در مورد شغل خود جدی هستید

پس از دریافت گواهینامه A+، تمدید گواهینامه و به‌روز رسانی دانش خود، ماندن در این مسیر نشان دهنده تعهد شما به حرفه و تلاش شما برای همگام شدن با جدیدترین تحولات در صنعت IT است.

10- CompTIA A+ شما را بخشی از یک جامعه می‌‌کند

دارندگان این گواهینامه، جامعه‌ای قوی تشکیل داده‌اند که می‌توانید از آنها یاد بگیرید، با آنها تعامل کنید، از آنها مشاوره بخواهید و به آنها پاسخ دهید. همتایان خود را در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، لینکدین و ردیت یا به صورت حضوری با انجمن حرفه‌ای فناوری اطلاعات CompTIA، AITP پیدا کنید، که می‌توانید در سطح ملی و جهانی برای رشد حرفه خود به آن بپیوندید.

با دوران آکادمی +CompTIA A را حرفه‌ای آموزش ببینید و متخصص شوید.

دوران آکادمی، برگزار کننده دوره‌های CompTIA A+ است. همانطور که در طول مقاله اشاره شد، اهمیت آموزش A+ بر روی سخت افزار کامپیوتر، عیب‌یابی نرم افزار، شبکه و مهارت‌های امنیتی تمرکز دارد. این یک پایه قوی برای مشاغل فناوری اطلاعات است. مدرک A+ توانایی‌های حل مسئله را افزایش می‌دهد و فرصت‌های شغلی را در پشتیبانی فنی یا مدیریت فناوری اطلاعات ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید :