بلاگ

آموزش امنیت زیرساخت شبکه CCNA Security

همانطور که دنیای ما به‌طور فزاینده دیجیتالی می‌شود، اهمیت دانش امنیت زیرساخت شبکه افزایش می‌یابد. با افزایش روزافزون تجارت آنلاین، فرصت‌های بیشتری برای مجرمان سایبری برای دسترسی به داده‌های حساس وجود دارد. به همین دلیل است که داشتن یک طرح امنیتی از جمله آموزش امنیت زیرساخت شبکه بسیار مهم است. Cisco به‌عنوان یک فروشنده تجهیزات شبکه پیشرو، قصد دارد هر اتصالی را ایمن کند و از کاربران و دستگاه‌ها در سراسر ابرها و شبکه‌های مختلف محافظت کند و تجربه‌ای یکپارچه امنیت شبکه سیسکو را تضمین کند.

در این پست دوران آکادمی ، ما امنیت سیسکو CCNA را بررسی می‌‌کنیم و خواهیم گفت که چرا اینقدر اهمیت دارد و چه کسی می‌تواند به شما در حفظ امنیت شبکه Cisco کمک کند.

امنیت زیرساخت شبکه CCNA Security

چرا امنیت شبکه سیسکو مهم است؟

امنیت شبکه سیسکو یک موضوع پیچیده است، اما برای حفاظت از داده‌ها و دارایی‌های یک سازمان ضروری است. با انجام اقداماتی برای ایمن‌سازی شبکه‌های خود، سازمان‌ها می‌توانند به محافظت از عملیات تجاری خود در برابر انواع تهدیدات کمک کنند. در اینجا چهار دلیل برای سرمایه‌گذاری در امنیت شبکه سیسکو وجود دارد:

1. برای محافظت از داده‌ها

امنیت شبکه برای محافظت از داده‌های سازمان در برابر سرقت، خرابی یا از دست رفتن، ضروری است. با سرمایه‌گذاری بر روی اقدامات امنیتی قوی شبکه، می‌توانید از با ارزش‌‌‌ترین دارایی‌های خود محافظت کنید.

2. برای اطمینان از تداوم عملیات

در صورت بُروز یک نقص امنیتی یا بلایای طبیعی، یک زیرساخت شبکه «به‌خوبی محافظت شده» می‌تواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما از کار نمی‌افتد. با سرمایه‌گذاری در سیستم‌های روز و راه‌حل‌های پشتیبان قابل اعتماد، می‌توانید به امنیت شبکه سیسکو در سازمان کمک کنید.

3. قوانین و اصول سازمانی

بسیاری از صنایع دارای الزامات قانونمند دقیق در مورد امنیت داده‌ها هستند. با سرمایه‌گذاری در امنیت شبکه سیسکو ، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که سازمان شما مقررات مربوطه را رعایت می‌کند.

4. حفظ اعتبار و حیثیت سازمان

در دنیای دیجیتال امروزی، اخبار مربوط به نقض امنیت به سرعت منتشر می‌شود و به اعتبار سازمان شما آسیب برساند. با سرمایه‌گذاری بر روی اقدامات امنیتی قوی شبکه، می‌توانید به کاهش خطر نشت داده‌های مخرب کمک کنید و اعتماد مشتریان و شرکای خود را حفظ کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درمورد دوره‌ها و اساتید با مشاورین دوران آکادمی در ارتباط باشید.

گام‌هایی برای آموزش امنیت زیرساخت شبکه

آموزش امنیت زیرساخت شبکه شامل چه مواردی می‌شود؟

آموزش امنیت زیرساخت شبکه یک برنامه جامع است که برای تعلیم دانش‌پذیران و آموزش مهارت‌های لازم برای محافظت از زیرساخت‌های حیاتی شبکه در برابر تهدیدات امنیتی طراحی شده است. از درک چرخه امنیت اطلاعات و اجرای کنترل‌های امنیتی مؤثر، تا سخت‌سازی سیستم‌های عامل و ایمن‌سازی روترها، این آموزش جنبه‌های مختلف امنیت سایبری را پوشش می‌دهد. فراگیران به اصول رمزنگاری و سیاست‌های امنیتی می‌پردازند. مهم‌ترین دوره‌های آموزش امنیت زیرساخت شبکه، همواره امنیت شبکه سیستم بوده است.

این آموزش‌ها همچنین بر اهمیت بهترین روش‌های رمزگذاری و ذخیره‌سازی داده‌ها و همچنین استقرار نرم‌افزار آنتی‌ویروس و اهمیت وصله‌ها (patch) و به‌روزرسانی‌های منظم تأکید می‌کند. در پایان دوره، شرکت‌کنندگان می‌توانند سیستم‌های امنیتی را پیکربندی کنند و بر زیرساخت‌ها نظارت کنند.

دوران آکادمی ضمن آموزش حرفه‌ای و تخصصی، مدرک بین‌المللی نیز به دانشجویان گرامی اعطا می‌کند.

مزایای کار با امنیت شبکه سیسکو

همگرایی امنیت و شبکه می‌تواند به شما کمک کند تا از هوش و دید شبکه برای تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر در مورد سیاست‌ها و تهدیدها استفاده کنید. با این حال، برای مدت طولانی، راه حل‌های امنیتی از مدیریت روزانه شبکه حذف شده است. اکنون، از طریق امنیت شبکه سیسکو، می‌توانید راه‌حل‌های امنیتی سیسکو را با داشبورد مدیریت شبکه‌تان ادغام کنید تا امنیت همیشه قدرتمند و با بیشترین اعتماد را ایجاد کنید و خستگی ناشی از هشدارها را کاهش دهید.

در آموزش امنیت زیرساخت شبکه، همواره راه حل‌های امنیت شبکه سیسکو برای کمک به افراد و سازمان‌ها برای غلبه بر چالش‌های پیچیده طراحی شده‌اند. وقتی رهبران فناوری اطلاعات در یک رویکرد یکپارچه با هم از امنیت شبکه سیسکو استفاده می‌کنند، می‌توانند امنیت و ارزش را برای سازمان خود به حداکثر برسانند و به اهداف امنیتی برای هر جنبه‌ای از سازمان برسند.

جشنواره عید 1403