ضرورت دوره آموزشی HP ATP

شرکت‌های بزرگ فناوری بین‌المللی که تولیدات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فراوانی را در سطح وسیع جهانی عرضه‌ می‌کنند، راهکارها و آموزش‌هایی را پیرامون استفاده از تجهیزات و ابزارهای خود ارائه می‌دهند. یکی از این شرکت‌های مشهور فناوری، HP است که آموزش‌های آشنایی با نحوه کار تجهیزات خود را ارائه می‌دهد. در این مقاله از دوران آکادمی قصد داریم تا شما را با دوره آموزش HP ATP آشنا کنیم. بیایید در ابتدا با مفهوم کلی دوره HP ATP شروع کنیم.

مفهوم کلی HP ATP

HP ATP مخفف عبارت HP Accredited Technical Professional است که به‌معنای «اعتبارنامه رسمی فناوری HP» ترجمه می‌شود. این شاخه از دوره‌های HP HTP در آکادمی دوران ، مهارت و تخصص شبکه را برای طراحی، پیاده سازی و مدیریت شبکه مدرن، بر اساس معماری HP FlexNetwork، برای مشاغل کوچک تا متوسط ارائه می‌کند.

مهارت‌های آموزشی HP APT

لوگو atp

 “این دوره الزامی بر هیچ پیش نیاز اختصاصی ندارد

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درمورد دوره‌ها و اساتید با مشاورین دوران آکادمی در ارتباط باشید.

اهمیت دوره آموزش HP ATP

به‌دلیل حضور گسترده محصولات با کیفیت کمپانی عظیم HP در بازار جهانی، متخصصان برای رشد و کسب صلاحیت فنی، به دوره های آموزش HP نیاز دارند تا بتوانند امتیاز بالایی را نسبت به رقبای بازار کار به‌دست آورند و عملکرد برتری داشته باشند. HP ATP در آینده نقش درخشان‌تری را در فناوری‌ ایفا خواهد کرد. با دانش عمیق و داشتن گواهینامه HP ATP در سازمان‌تان، کارفرمایان خود را با توانایی و عملکرد خود شگفت زده خواهید کرد که این طبیعتاً به شما مزیت و برتری خواهد بخشید.

دوره HP ATP برای چه کسانی مفید است؟

آیکن ضرورت دوره آموزشی HP ATP

HP دو دسته اصلی از آموزش‌ها را در اختیار افراد قرار داده است: «گواهینامه‌های شغلی» که تخصص شما را در سطوح مختلف، از سطح پایه تا کارشناسی ارشد تأیید می‌کند. از سوی دیگر، «گواهینامه‌های محصول»، مهارت‌های شما را در کار با محصولات تخصصی IT بالا می‌برد. گواهینامه ATP HP ، برای فراد و سازمان‌ها، بر ارائه راه حل‌های فناوری اطلاعات از جمله سخت افزار، نرم افزار، خدمات ابری و خدمات مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات تمرکز کرده است.

تفاوت دوره‎ HP ATP با سایر دوره‌های HPE

دوره HPE ATP یک دوره تخصصی معتبر است که به‌عنوان آموزش پایه، به‌طور استاندارد در موسسات جهانی به بیش از 6 ماه تجربه عملی نیاز دارد. در مقابل دوره‌های همسان مانندHPE ASE به معنای کارشناسی راهکارهای فنی، به‌طور معمول در آموزشگاه‌ها به 1 تا 3 سال دانش تجربه در زمینه فناوری خاص نیاز دارد. در نهایت دوره HPE MASE  یعنی کارشناس ارشد این فناوری مربوطه، بالاترین سطح آموزش است که معمولاً به «بیش از 7 سال» یادگیری و تجربه نیاز دارد.

دوران آکادامی دوره‌های حرفه‌ای و تخصصی HP ATPبه‌همراه اعطای گواهینامه پایان دوره ارائه می‌دهد.

گواهینامه HP ATP

افرادی را که گواهینامه HP ATP را دریافت می‌کنند، با استفاده از دانش خود در زمینه شبکه  HP ATP، راه حل‌های سرور و ذخیره‌سازی، می‌توانند یک راه حل سفارشی‌سازی شده را طراحی کنند. کارکنان دارای مدرک HP ATP تجربه عملی را که با استفاده از سناریوهای دنیای واقعی به‌دست می‌آورند، خود را به یک دارایی ارزشمند برای هر سازمان تبدیل می‌کنند. تصور کنید در حال کار بر روی پروژه‌ای برای یک کسب و کار کوچک تا متوسط ​​هستید. مشتری شما به یک زیرساخت فناوری اطلاعات قوی، مقیاس‌پذیر و کارآمد نیاز دارد. با گواهینامهHP ATP و مدیریت کارآمدِ تجهیزات اچ‌پی، نه تنها می‌توانید نیازهای آنها را برآورده کنید، بلکه از انتظارات آنها نیز فراتر می‌روید.

علاوه بر این، داشتن گواهینامه HP ATP شما در تجزیه و تحلیل نیازهای فنی و کسب و کار مشتری، قادر خواهید بود تا راه حل‌های مناسب ارائه دهید و شما را به‌عنوان یک مشاور، متمایز می‌کند؛ کسی که واقعاً نیازهای مشتریان را درک می‌کند. مهارت شما در توصیه و تعیین موقعیت تجهیزات HP درها را به روی فرصت‌های جدید باز می‌کند و اعتبار شما را در بازار کار افزایش می‌دهد.

دوره آموزش HPE-ATP برای کارکنان سازمان‌ها و صنایع به‌عنوان تأییدیه‌ای استفاده می‌شود که دارنده آن برای مدیریت، بهینه‌سازی و عیب‌یابی تجهیزات و ابزارهای شرکت hp به‌طور موثر عمل می‌کند. گواهینامه HP ATP جنبه‌های اساسی مانند طراحی، استقرار، مدیریت فناوری و پشتیبانی از این تجهیزات را تضمین می‌کند. فردی که دوره آموزشیHP ATP  را به پایان رسانده است، به پیشرفت‌های HP و سطوح سرمایه‌گذاری ابزارهای آن آگاه است و می‌تواند آنها را با روش‌های کسب‌وکار فناوری اطلاعات برای برآوردن نیازهای سازمان هماهنگ کند. بنابرین شرکت در دوره‌ آموزش HP ATP دوران آکادمی و دریافت مدرک HP ATP شما را در یک موقعیت ایده‌آل و درخشان شغلی قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید :

جشنواره عید 1403