بلاگ

مزایای دریافت گواهینامه SANS

موسسه SANS یک سازمان پیشرو در زمینه آموزش امنیت سایبری است. معتبر ترین راه بدست آوردن توانمندی‌های لازم در این حوزه، شرکت در دوره آموزش SANS  است که در نهایت به کسب گواهینامه‌های بین‌المللی این موسسه می‌انجامد. گواهینامه‌های  SANS از جهت معتبر بودن و کیفیت مهارت‌آموزش بالا، به شکل وسیعی در صنعت امنیت سایبری شناخته شده هستند. در این مطلب از دوران آکادمی، به مزیت‌های شرکت در دوره‌ آموزش  SANS و اهمیت دریافت مدرک SANS در آینده شغلی شما در فناوری اطلاعات خواهیم پرداخت.

شهرت و اعتبار دوره‌‌های آموزش SANS

گواهینامه SANS

از اصلی‌ترین مزیت‌های اخذ گواهینامه  SANS، اعتبار و محبوبیت آن در فناوری اطلاعات و امنیت سایبری است. دوره SANS به شکلی طرح‌ریزی شده است که در بر دارنده جدیدترین تکنیک‌ها و عالی‌ترین روش‌‌ها در زمینه امنیت شبکه و سیستم‌ها است. شاید بیشتر به این علت باشد که موسسه  SANS یکی از سرشناس‌ترین مؤسسات آموزشی در این زمینه است، گواهینامه‌های دوره آموزش سنز به‌شکل وسیع و گسترده‌ای در شرکت‌های کوچک تا بزرگ به‌صورت رسمی، شناخته شده هستند. کسب این مهارت و اعتبار، به افراد حرفه‌ای کمک می‌کند آینده بهتری برای حرفه خود رقم بزنند و از رقیبان این بازارِ کار پر شتاب، سبقت بگیرند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درمورد دوره‌ها و اساتید با مشاورین دوران آکادمی در ارتباط باشید.

به‌روز بودن مستمر دوره‌های آموزشی و محتوای آن

از مزایای مهم دوره آموزش SANS، به‌روزرسانی‌های مستمر محتوای آموزش‌ها است. بر کسی پوشیده نیست که رشد پر سرعت امنیت سایبری و تهدیدات جدید بی‌وقفه به شدت در جریان است سنز.با تازه‌سازی منظم محتوای دوره‌های آموزشی خود، این اطمینان را می‌دهد که دانش‌پذیران با جدیدترین حملات سایبری و تکنیک‌های امنیتی آشنا شوند. مزیت مهم این به‌روز رسانی‌ها این است که افرادی که گواهینامه SANSرا دریافت می‌کنند همواره در جریان تازه‌ترین تغییرات و عالی‌ترین راه‌های امنیتی قرار دارند.

با دوران آکادمی حرفه‌ای آموزش ببینید و متخصص شوید.

شهرت و اعتبار دوره‌‌های آموزش SANS

بنر دریافت گواهینامه SANS

دوره آموزش SANS به شکل خاصی بر روی مهارت‌های عملی و اجرایی تمرکز دارد. در این آموزش‌ها، متقاضیان جدای از اینکه مباحث نظری و تئوری را فرا می‌گیرند، با سناریوهای واقعی و مسائل عملی نیز روبرو  می‌شوند که به آن‌ها کمک می‌کند تا تجربه عملی واقعی به‌دست آورند. این مدل از آموزش باعث می‌شود که پس از دریافت گواهینامه SANS، فرد توانایی پیاده‌سازی مهارت‌هایی که آموخته است را در فضا‌های واقعی و مختلف داشته باشد و این به‌خاطر لابراتوارهای آموزش عملی است که در آموزشگاه‌های معتبری مانند آکادمی دوران ارائه می‌شود.

آینده شغلی دوره آموزش SANS

شرکت در دوره آموزشی سنز، این امکان را به شما می‌دهد تا به‌طور قابل توجهی به موقعیت‌های شغلی و پیشرفت حرفه‌ای برسید. اغلب شرکت‌ها و سازمان‌ها برای استخدام اشخاص یا افزایش کیفیت کارِ کارکنان امنیت سایبری، دارا بودن مدرک‌های معتبر از قبیل مدرک دوره SANS را به‌عنوان یک الزام در نظر می‌گیرند. شرکت در دوره آموزش SANS و دریافت گواهینامه آن، مهندسان فعال در بخش امنیت را به جایگاه شغلی بالاتر و دریافت حقوق بیشتر می‌رساند.

کسب مهارت شبکه‌سازی و ارتباطات قوی‌تر

دوره آموزش SANS جدای از امتیازاتی که از لحاظ آموزشی ارائه می‌دهد، فرصت‌های بی‌نظیری را برای شبکه‌سازی و برقراری ارتباط با سایر افراد حرفه‌ای امنیت سایبری ارائه می‌کند. این دوره‌ها، شما را قادر می‌سازند تا با دیگر دانش‌پذیران و استادهای متخصص ارتباط برقرار کنید و از تجربیات و علم آن‌ها استفاده مفید داشته باشید. این نوع ارتباطات و مصاحبت‌ها، علاوه بر تبادل اطلاعات با دانش آموختگان SANS ، می‌تواند به شما کمک کند تا از آخرین فرصت‌های بازار کار با خبر باشید و از جامعه علمیِ این حوزه عقب نمانید.

بالا رفتن اعتماد به‌نفس و توسعه فردی

شرکت در دوره آموزش SANS و دریافت گواهینامه آن، به شکل چشمگیری، اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد. با یادگیری تکنیک‌های مدرن و پیشرفته و رویارویی با چالش‌های عمَلی، شما توانمندتر خواهید شد و چند گام از زمانی که دوره SANS را نگذرانده بودید جلوتر خواهید رفت. طبیعی است که این امر به شما کمک می‌کند تا در مقابله با ایرادات امنیتی پیچیده، با اتکای به‌نفس بیشتری واکنش نشان دهید. این بالا رفتن اعتماد به‌نفس، شما را یاری می‌کند تا بتوانید یک متخصص امنیت سایبری برجسته شوید.

دوره آموزش SANS به‌خاطرِ داشتن مزیت‌های پرشمار و شاخصی که دارد، به یکی از انتخاب‌های با اولویت بالا است. این دانش برای افرادی است که هدف‌گذاری کرده‌اند تا در حیطه امنیت سایبری به دانش عمیق و مهارت‌های اجرایی و کاربردی دست یابند. معتبر بودن گواهینامه‌های SANS، به‌روزرسانی مستمر و دائمی محتوای دوره‌ها، متمرکز شدن بر مهارت‌های کاربردی، موقعیت‌های شغلی برتر، شبکه‌سازی مؤثر و افزایش اعتماد به نفس، همه و همه از مزایای مهم و اساسی شرکت در دوره آموزش SANS هستند. با دریافت گواهینامه  SANS از دوران آکادمی شما قادر خواهید بود تا به سطوح بالاتری از تخصص و موفقیت در زمینه امنیت سایبری برسید.

بیشتر بخوانید :

جشنواره عید 1403