بلاگ

چرا آموزش CompTIA Storage Plus اهمیت دارد؟

در حالی که هر روز فناوری در سازمان‌ها قله‌های بلندتری را فتح می‌کنند، شرکت کامپتیا (CompTIA) خدمات و محصولات خود را گسترش می‌دهند. چنین محصولاتی طبیعتاً نیازمند شناخت و آموزش برای اهالی فناوری می‌باشد. آموزش CompTIA Storage+ یک آموزش ایده آل برای «متخصصان ذخیره سازی (storage) داده‌‌ها» در فناوری اطلاعات است. این آموزش بر روی تکنیک‌های ذخیره‌سازی داده‌ها، پشتیبان‌گیری، آرشیو و بازیابی تمرکز دارد. دوره آموزش استوریج پلاس (Storage Plus) تمرین عملی و دانش ضروری در مورد مسائل اتصال و مدیریت ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد. همچنین در دوره Storage Plus اجزای مختلف ذخیره‌سازی و عملکرد آنها، همراه با حفاظت از داده‌ها در دستگاه‌ها و شبکه‌های مختلف شرح داده می‌شود.

مزایای اخذ گواهینامه دوره + ‌CompTIA Storage

گواهینامه‌های به رسمیت شناخته شده در صنعت

گواهی‌های دوره CompTIA به‌طور گسترده در صنعت IT شناخته شده است و توسط کارفرمایان در سطح جهانی مورد احترام است. آنها دانش و مهارت‌های شما را تأیید می‌کنند و شما را به یک کاندیدای رقابتی‌تر برای پست‌های مهم، مثلاً کارشناس یکپارچه‌سازی سیستم‌ها تبدیل می‌کند.

فرصت‌های شغلی پیشرفته

به عنوان مثال، دوره Storage+ کامپتیا، می‌تواند طیف وسیع‌تری از فرصت‌های شغلی را باز کند. بسیاری از سازمان‌ها و کارفرمایان در هنگام استخدام برای نقش‌های پشتیبانی ذخیره‎سازی، نامزدهای دارای گواهینامه‌های استوریج پلاس را ترجیح می‌دهند. داشتن گواهینامه آموزش Storage Plus می‌تواند نسبت به سایر متقاضیان به شما برتری بدهد و شانس شما را برای یافتن شغل یا پیشرفت در موقعیت فعلی خود افزایش دهد.

دانش و مهارت‌های جامع

گواهینامه‌ کامپتیا استوریج پلاس، طیف گسترده‌ای از مفاهیم، ​​ابزارها و فناوری‌های ذخیره‌ سازی و داده ها را  پوشش می‌دهد. آزمون‌های این دوره برای ارزیابی مهارت شما در زمینه‌ مدیریت داده ها و شبکه طراحی شده‌اند و تضمین می‌کنند که شما پایه محکمی از دانش لازم برای نقش‌های پشتیبانی اطلاعات شبکه یا تکنسین را دارید. فرآیند یادگیری و آمادگی برای آزمون دوره Storage+ می‌تواند به شما کمک کند تا درک عمیق‌تری از حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات کسب کنید.

اعتبار سنجی مهارت‌های فنی

با دریافت مدرکStorage Plus  CompTIA، تخصص خود را در زمینه‌های IT خاص، مانند سخت افزار کامپیوتر، عیب‌یابی نرم افزار، شبکه، امنیت یا سیستم عامل‌ها نشان می‌دهید. این اعتبار مهارت‌های فنی می‌تواند اعتبار شما را افزایش دهد و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. همچنین کارفرمایان، مشتریان و همکاران از توانایی‌های شما برای انجام وظایف پشتیبانی اطلاعات شبکه به‌طور موثر آگاه شوند.

توسعه حرفه‌ای و فرصت‌های شبکه

دوره های استوریج پلاس CompTIA اغلب با دسترسی به جامعه ای از متخصصان، انجمن‌های آنلاین و منابعی که می‌توانند به پیشرفت حرفه‌ای شما کمک کنند، ارائه می‌شود. می‌توانید با سایر افراد دارای مدرک دوره Storage Plus ارتباط برقرار کنید، در بحث‌ها شرکت کنید و از آخرین روندهای صنعت، بهترین شیوه‌ها و فناوری‌های نوظهور مطلع شوید. این جنبه شبکه می‌تواند برای گسترش دانش شما، به‌دست آوردن بینش و ایجاد ارتباطات در حوزه IT ارزشمند باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درمورد دوره‌ها و اساتید با مشاورین دوران آکادمی در ارتباط باشید.

دوره +Storage در چه زمینه‌هایی به شما کمک می‌کند؟

دوره آموزشی استوریج پلاس

درک اجزای مختلف ذخیره‌سازی، کانکتورها و کابل‌ها

نصب و نگهداری اجزای پیکربندی ذخیره‌سازی ماژولار

مدیریت و بررسی معیارها و پارامترهای مختلف، عملکرد ذخیره‌سازی

شرح تمام سطوح RAID و ویژگی‌های مرتبط با آن در دوره استوریج پلاس

درک اصطلاحات، پروتکل‌ها و رابط‌های رایج مورد استفاده در صنعت شبکه

توضیح مفاهیم مربوط به افزونگی شبکه، تکرار، پشتیبان‌گیری از داده‌ها و امنیت داده‌ها

پیاده‌سازی و عیب‌یابی مشکلات شبکه در مورد تمام فناوری‌ها، از جمله کانال فیبر و شبکه اترنت

دوره‌های آموزشی +Storage در آموزشگاه آکادمی دوران

شامل مباحث پایه تا پیشرفته است که به دانشجویان کمک می‌کند تا به صورت عملی با مفاهیم مختلف ذخیره‌سازی در Storage Plus آشنا شوند.

با دوران آکادمی Storage Plus را حرفه‌ای آموزش ببینید و متخصص شوید.

مخاطبین دوره آموزش Storage Plus

  • متخصصان فنی آی‌تی
  • مدیران فنی آی‎تی
  • مدیران شبکه‌های ذخیره سازی
  • کارشناسان یکپارچه‌سازهای سیستم‌های شبکه ذخیره سازی

پیش‌نیازهای دوره Storage+ CompTIA

  • تجربه کار حداقل 1 سال در محیط ذخیره سازی IT
  • پیشنهاد می‌شود، افرادی که دوره آموزش CompTIA Storage+ را دنبال می‌کنند یکی از مدارک سطح پایه CompTIA A+، Network+ یا Server+ را داشته باشند.

به خاطر داشته باشید که مسیر خاص برای تبدیل شدن به یک مهندس ذخیره سازی و داده‌ها در شبکه، می‌تواند بسته به علایق شما و فناوری‌هایی که کارفرمای آینده شما استفاده می‌کند متفاوت باشد. شما باید تحصیلات و دوره‌ آموزش +Storage خود را با نقش‌ شغلی خاص و فناوری‌ مربوطه با آموزش CompTIA Storage+ تنظیم کنید. علاوه بر این، حضور در یک آموزشگاه حرفه‌ای مطرح، مانند دوران آکادمی می‌تواند برای کسب تجربه «تئوری و عملی» و پیشرفت در دوره‌ کامپتیا استوریج پلاس ارزشمند باشد.

بیشتر بخوانید :

جشنواره عید 1403