بلاگ

اهمیت شرکت در دوره آموزشی Veeam

امروزه نرم‌افزارهای پیشتیبان‌گیری و بکاپ‌گیری یکی از مهم‌ترین عناصر قابل استفاده در سازمان‌ها است. یکی از به‌روزترین و مشهورترین آن‌ها Veeam است که در ادامه این مطلب به‌طور کامل آن را بررسی و معرفی می‌کنیم. Veeam از پیشروترین نرم‌افزارهای بازیابی داده‌هاست که باعث حفاظت بهتر اطلاعات به بهترین نحو در سازمان‌ها می‌شود. آموزش Veeam به متخصصان فناوری امکان استفاده از تمام قابلیت‌های این نرم‌افزار را می‌دهد و باعث بهر‌وری بهتر و امنیت بالاتر اطلاعات سازمانی می‌شود. تا پایان این مقاله همراه دوران آکادمی باشید تا نکات و ترفندهای مهم در Veeam و دوره آموزشی معتبر و کاربردی Veeam را معرفی کنیم.

دوران آکادامی دوره‌های حرفه‌ای و تخصصی veeam به‌همراه اعطای گواهینامه پایان دوره ارائه می‌دهد.

نکات و ترفندهای Veeam

چرا شرکت در دوره آموزشی Veeam ضروری است؟
دوره آموزشی Veeam

1- پیکربندی بهینه ذخیره‌سازی

برای بهره‌برداری هرچه بیشتر و بهتر از Veeam بهتر است که تنظیمات ذخیره‌سازی خود را به‌صورت درست و اصولی پیکربندی کنید. این پیکربندی می‌تواند شامل انتخاب مکان مناسب برای ذخیره‌سازی، فشرده‌سازی و رمزنگاری است. همینطور Veeam این امکان را به شما می‌دهد تا از قابلیت‌های آن به‌جهت ذخیره‌سازی ابری بهره ببرید.

دوره آموزشی Veeam

2- استفاده از SureBackUp

SureBackup از خصوصیات مهم Veeam به‌شمار می‌رود که امکان بررسی صحت پشتیبان‌های خود به‌صورت خودکار می‌دهد. با به‌کارگیری این ویژگی، می‌توانید از پیشتیبان‌گیری اصولی به اطمینان برسید و در صورتی که نیاز بود به‌راحتی بازیابی کنید.

دوره آموزشی Veeam

3- زمان‌بندی مناسب برای پشتیبان‌گیری

از کلیدی‌ترین نکات در استفاده از Veeam می‌توان به زمان‌بندی مناسب پیشتیبان‌گیری‌ها اشاره کرد. متخصصان با تنظیم زمان‌بندی‌های درست و منظم و همچنین استفاده از قابلیت‌های Veeam برای زمان‌بندی‌های هوشمند، می‌توانند از پیشنبان‌گیری به‌صورت منظم و اصولی و مرتب و بدون اختلال اطمینان حاصل کنند.

دوره آموزشی Veeam

4- Veeam ONE مناسب برای مانیتورینگ و گزارش‌گیری

Veeam ONE یک ابزار قدرتمند برای گزارش‌گیری و مانیتورینگ است که با متخصصان امکان پیگیری و بررسی دقیق سیستم‌های پشتیبان‌گیری را می‌دهد. با به‌کارگیری گزارش‌های جامع و داشبوردهای کاربردی Veeam ONE، می‌توان به‌آسانی مشکلات احتمالی را شناسایی و فع کرد.

دوره آموزشی Veeam

5- بازیابی با سرعت و تاثیر بیشتر با Instant VM Recovery

Instant VM Recovery قابلیتی‌ست که به شما امکان بازیابی ماشین‌های مجازی را با سرعت بالاتر می‌دهد. درواقع در کوتاهترین زمان ممکن می‌توانید یه حالت عملیاتی برگردید. این قابلیت در مواقع بحرانی اهمیت بسیاری دارد و زمان تعطیلی سیستم را کاهش می‌دهد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درمورد دوره‌ها و اساتید با مشاورین دوران آکادمی در ارتباط باشید.

دوره‌های آموزشی Veeam در دوران آکادمی

لوگو Veeam

آموزشگاه معتبر و برجسته دوران آکادمی با ارائه دوره‌های ‌آموزشی تخصصی Veeam، به دانش‌پذیران و متخصصان IT در کسب و افزایش مهارت و استفاده بهینه از این نرم‌افزار را می‌دهد. از ویژگی‌های مهم این دوره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

اساتید حرفه‌ای و با تجربه

مدرسان دوران آکادمی از مجرب‌ترین و متخصص‌ترین اساتید در زمینه پشتیبان‌گیری و بازیابی داده‌ها هستند و تجربه عملی بسیاری در پروژه‌های بزرگ دارند.

دوره آموزشی Veeam

محتوای علمی جامع و به‌روز

تمام دوره‌های آموزشی در آکادمی دوران محتوای علمی تایید شده و آپدیت دارند. آموزش Veeam نیز شامل تمامی مباحث علمی پایه‌ای و پیشرفته است. تمامی مفاهیم اولیه،  تکنیک‌های پیشرفته و همچنین استفاده از قابلیت‌های نوین این نرم‌افزار در دوره‌های آموزشی Veeam اموزش داده‌می‌شود.

دوره آموزشی Veeam

آموزش پروژه‌محور و تمرینات چالش‌برانگیز

در طول مدت دوره آموزشی Veeam در دوران آکادمی، دانش‌پذیران با کار برروی پروژه‌های عملی و انجام تمرینات واقعی مهارت‌های خود را افزایش می‌دهند و می‌توانند از دانسته‌های خود در دنیای واقعی استفاده کنند.

دوره آموزشی Veeam

پشتیبانی دائم و مستمر در تمام طول دوره

آکادمی دوران با ارائه پشتیبانی کامل از دانش‌پذیران خود در تمامی مراحل آموزش و یادگیری، تمام سوالات و چالش‌های شرکت کنندگان را پاسخ می‌دهد.

دوره آموزشی Veeam

گواهینامه پایان دوره معتبر

با پایان موفقیت‌آمیز دوره آموزش Veeam، از آکادمی دوران گواهینامه‌ای معتبر دریافت خواهید کر. این مدرک باعث تقویت روزمه شما و ارتقاء شغلی و درآمدی می‌شود.

دوره آموزشی Veeam

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی Veeam در دوران آکادمی، می‌توانید به وب‌سایت رسمی دوران آکادمی مراجعه کنید و یا با شماره‌های تماس موجود در وب‌سایت ارتباط برقرار کنید. فرصت را از دست ندهید و هم‌اکنون برای ثبت نام با مشاورین مجرب آکادمی دوران جهت کسب مشاوره رایگان در ارتباط باشید.
با انتخاب دوران آکادمی، به آینده‌ای روشن و موفق در مدیریت پشتیبان‌گیری و بازیابی داده‌ها وارد شوید و متخصص شوید!

بیشتر بخوانید :

جشنواره عید 1403